Saturday, March 26, 2011

मलाई नाच्नै आएन [Malai nachnai ayena....]




ठुलो भ्रम्म मा रहेछु म, आज झसंगै भए
कम्मर पटक्कै नहल्लिंदा म, छागा बाट खसे
हिजो सम्म music बज्नै नहुने, खुट्टा हल्लिन्थ्यो
'मुन्नी बदनाम हुइ' मा पनि नाच्न मन लाग्थ्यो .

Party मा सब भन्दा पहिला नाच्ने म नै हुन्थे
Night show तिर त announcement मा पनि नाच्थे ,
नाच्दा नाच्दै मन मा लाग्नु थाल्यो
Dance India Dance मा गएको भए मो नै जितथे .

'I am a disco dancer' भनेर छाती फुल्लायेर हिडेको आज बल्ल निस्क्यो
समला ताल मा चाल नमिल्दा सरम असाध्यै परियो
आज सम्म त Hit Beer ले नै लाज बचाएछ आज थाहा पाए
त्यो नभए त नाच्नै नआउने, सारै दुख पाए,

Moon walk पनि practice
नगरेको होइन, तर ठ्याक्कै पारा आएन
सिकाउने ले पनि हरेस खाएर सिकाउदै सिकाएन .
सानै देखि को थियो मेरो Michael Jackson जस्तै नाच्ने सपना
कहते है न लोग किस्मत अपना अपना ?

* Work of fiction. Any resemblance to person living or dead is purely co-incidental.

0 comments:

Post a Comment